Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Fysiologisk testning ved AAUTestlab

Fysiologisk testning ved AAUTestlab 3 år 2 måneder siden #41758

• NicolaiR
  • NicolaiR's profilbillede
  • Platinum Boarder
  • Jawel!
  • Modtagne Tak: 11
Hej AMK,

Jeg er del af den frivillige studieaktivitet på AAU's idrætsuddannelsen AAUTestlab, som udbyder fysiologiske tests til klubber og privatpersoner.

Nogle af jer blev testet af os sidste år sammen med Trine Øhlenschlæger, men vi kunne godt tænke os at give jer muligheden igen. Af cykelspecifikke tests udbyder vi en VO2MAX-test, som undersøger din maksimale iltoptagelse og dit kondital, og en Wingate-test, som undersøger din Peak Power (populært sagt, hvor mange watt du maksimalt kan træde over 30 sekunder).

Vi vil gerne udbyde en Præ- og Post-test. Du får altså muligheden for at få fastsat dit kondital og din sprintstyrke på et tidspunkt i løbet af efteråret/vinteren, og derefter vil der der være en tilsvarende opfølgende test umiddelbart før sæsonstarten (marts/april), så du kan se om din vintertræning har båret frugt forud for sæsonen.

Vi kan udbyde Præ- og Post-test, indeholdende VO2MAX- og Wingate-test ved begge lejligheder, altså i alt 4 tests for den samlede pris af 800 kroner/person.

Hvis det har interesse, så meld ind her i tråden, og så vil jeg arbejde videre med det.

PS. Spørg bare Frank 'The Tank', hvor sjovt det er. B)

Mvh,
Nicolai
The administrator has disabled public write access.
Tid til at oprette siden: 0.073 sekunder