Log på Registrer

Log ind til din konto

Brugernavn *
Adgangskode *
Husk mig

Opret en konto

Felter markeret med (*) skal udfyldes.
Navn *
Brugernavn *
Adgangskode *
Bekræft adgangskode *
E-mail *
Bekærft e-mail *
Captcha *
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Vi har brug for din hjælp!

Vi har brug for din hjælp! 2 år 2 måneder siden #43785

• Schubert
  • Schubert's profilbillede
  • Junior Boarder
  • Modtagne Tak: 2
Jeg har brug for mine klub kammeraters hjælp, til at teste TILT Detection System, håber du vil være med.

Vi hos Singletracker har udviklet et nyt produkt, der hedder TILT.
TILT™ skal sikre, at din kørsel på mountainbike bliver mere sikker, hvad enten du kører alene eller sammen med klubkammeraterne. Vælger du at være med på TILTTM test-holdet, kan du være med til at sikre, at dansk mountainbikesport bliver mere sikker.

TILT™ består af en sensor, der analyserer dig og din cykels bevægelser på sporet og sammenholder det med trackingoplysninger i Singletracker. Du monterer TILT™ sensor på navet på forhjulet. Så hvis uheldet er ude, slår TILT™ automatisk alarm til andre ryttere, der er i nærheden eller også ringer den op til din kontaktperson, som du har angivet ved oprettelsen. TILT™giver dig med andre ord sikkerhed på cyklen og andre personer vil ALTID få at vide, hvis du er kommet alvorligt til skade og dermed hurtig kan komme dig til undsætning.

Hvorfor TILT?
Tusindvis af brugere kører månedligt med Singletracker app’en og på baggrund af brugerundersøgelser og observation af brugernes kørsler kan vi se, at rigtig mange kører alene og i små grupper. Det har følt os ansvarlige for at udvikle et produkt, hvor sikkerheden på mountainbike i større grad kommer i fokus.
TILT™ er udviklet ud fra viden om, at hurtig hjælp er den bedste hjælp. Hurtig hjælp kan være livredende og for mountainbikere i nød, er det ofte andre ryttere såsom dine klubkammerater, der er den nærmeste hjælp. Vi kan også betragte os som én stor mountainbikefamilie. En familie på flere end 330.000 medlemmer. Med TILT™ kan vi hjælpe hinanden med at gøre mountainbikesporten mere sikker og dermed skabe tryghed, når vi kører i skovene på egen hånd eller sammen i grupper.

For at være med på TILT™ test-holdet skal du gøre følgende:
- Skriv din mailadresse til os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvori du angiver din adresse. Så sender vi dig en TILT™ sensor og videre instrukser til testen.
- Kør en masse på mountainbike med TILT™ sensor monteret på navet på forhjulet og rapportér løbende, hvad du oplever.

Som TILT testperson er du med til at finpudse markedets mest avancerede og eneste dedikerede mountainbikealarm. Som tak for hjælpen får du en gratis TILT™ sensor og tilhørende abonnement i hele 2017.
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden af Schubert.
The administrator has disabled public write access.
Tid til at oprette siden: 0.068 sekunder