Jeg fortsætter, og håber flere følger trop
1. Årets resultat:
- Gustavs Em guldmedalje er ikke til at komme udenom
- Mette Hjortlund - en rockersej broncemedalje til EM for women master
2. Årets bommert:
Da jeg var en af de ryttere, der pludseligt kørte imod de forreste til sommercuppen, må de ansvarlige nomineres her. Der manglede vist en minestimmel - Peter T

Efter en omgang lå jeg dog vist som løbets førende rytter - eller kvindelige førende... så vi burde bare være stoppet der

3. Årets smugtræner:
Lone Ø - det er dog ikke så meget smugtræning - men altid træning

Juliane - der lusker rundt på egen hånd i Lundby Krat

4. Årets initiativtagere:
Lars og Frank for at samle stafetten op med julefrokost

Søren og Claus for gode gravel ture i weekenderne med masser af kilometer og hygge

5. Årets træner:
Det er begrænset hvor mange tirsdagstræninger jeg har været med til, men Maj virker meget ihærdig til intervaltræninger

Esben der utrætteligt minder os andre fra onsdagstræningen, om at det er vores tur, og selv arrangerer gode træninger med stort fokus på det tekniske. Hop i Drastrup, leg i Storvorde - og alt er forberedt

Emma - for god vintertræning i Arkaden

6. Årets hjælper:
Jesper - for alt det Mette nævner

7. Årets nye medlem:
Juliane - der hærdigt og med smil på kaster sig over alle træninger, samt træder.til ved børnetræningen

Martin Heltborg - der meget entusiastisk har kastet sig både over turkørsel, intervaltræning, og derudover er god til at slå ture op, hvis andre har lyst til at komme med

8. Årets forun/Somenørd:
9. Årets fighter:
Ditte - der møder op til tøsetons og onsdagstræning, og altid knokler helt vildt på for at lære nyt, og få pulsen helt op at ringe

Ann-Louise - der knoklede rundt på cyklen i al slags vejr

Emma - der vinder det hun skal vinde - altid

10. Årets raceface:
11. Årets styrt:
12. Årets kagebager:
13. Årets grejnørd:
Esben -os der cykler med ham, ved at han altid har det man lige mangler, eller gode råd til hvor det fåes. Og altid god til at hjælpe andre med der cykler.
Håber andre følger trop - og håber jeg må tilføje hvis jeg kommer i tanke om flere